سکه طلا, سکه نیری

سکه طلا نیری در محله هفت حوض و نارمک

سکه طلا نیری در هفت حوض و نارمک شرق تهران
4.7/5 - (7 امتیاز)

بورس سکه طلا نیری در محله هفت حوض و نارمک

قیمت سکه طلا بهار آزادی 21 اسفند 1400
قیمت سکه طلا در تاریخ 21 اسفند 1400

بورس سکه طلای نیری در واقع یکی از بهترین بورس های مهم سکه تهران (مرکز خرید و فروش سکه طلا) بوده که در منطقه هفت حوض واقع شده است .این مرکز بورس سکه از جهت موقعیت جغرافیایی که دارد و قرار گیری در جوار مراکز مهم تجاری واقع در تهران، یکی از مراکز اصلی خرید سکه طلا می باشد .

بورس سکه طلای نیری در نزدیکی مرکز بازی ستاره درخشان، همچنین مراکز خرید مهمی هم چون سون سنتر و میدان نبوت و البته مراکز فست فود و رستوران های خوب تهران قرار گرفته است .

بهترین خریدار سکه طلا | مرکز خرید و فروش سکه طلا نیّری

خرید و فروش سکه بهار آزادی | بورس سکه نیّری

تاریخچه میدان هفت حوض و یا نارمک

در سالیان دور در گذشته در قسمت شرق تهران روستایی با آب و هوای دل پذیر و نسبتا سرد وجود داشت .این دهکده زیبا بعد از ساخت تهرانپارس به دست فرانسوی ها در منطقه نارمک ایجاد گشت که در مجموع دارای صد نفر جمعیت می شد .تاریخ ساخت این منطقه به دهه ۳۰ یعنی سال ۱۳۳۰ باز می گردد و به منظور اسکان فرهیختگان و کارمندان اداره آموزش و پروش بوده است .

معنی لغوی نارمک یعنی انار و این منطقه به عنوان منطقه ای که یکی از محصولات اصلی آن انار محسوب می شود معروف بوده است .

بهترین مرکز خرید و فروش سکه بهار آزادی و کلیه سکه های بانکی و سکه پارسیان

بورس سکه طلا هفت حوض  و بهترین مرکز خرید و فروس سکه بهار آزادی
میدان هفت حوض محله نارمک

پیشرفت منطقه نارمک

به مرور زمان و با افزایش جمعیت این منطقه و پیشرفت تهران، مدرسه و مهم تر از همه دانشگاه، بازار، مرکز های متعدد خرید، غذا خوری ها و رستوران ها ، جواهری و طلا فروشی و … ایجاد گشتند .میدان هفت حوض منطقه بازار نارمک می باشد که علاوه بر مردم آن منطقه معمولا افراد زیادی به منظور خرید از مناطق مختلف به این مکان می آیند .میدان هفت حوض از ابتدای خیابان سر سبز شروع گشته و در پایان به خیابان آیت ختم خواهد شد و تمامی مراکز خرید مهم در میان این دو خیابان واقع شده اند .

خیابان آیت خود به تنهایی پاساژ های مهمی هم چون پاساژ سون سنتر، پاساژ نبوت، پاساژ کویتی ها و … در خود جای داده است .در خیابان رسالت اتوبانی ایجاد گشته است که آن مکان را به دو قسمت جانبازان شرق و غرب تقسیم نموده است .این منطقه که در قسمت شرقی تهران قرار دارد، شامل محله های گران قیمت می باشد و معمولا خانه های گران قیمتی در آن ساخته شده . خیابان وحیدیه، خیابان مجیدیه و منطقه تهران پارس از سایر قسمت های این منطقه می باشند که همگی آن ها میان دو بزرگراه از سوی شرق و غرب قرار می گیرند .

نمودار قیمت سکه طلا

خیابان ها و میدان های مهم نارمک عبارت اند از :

خیابان ها و میادینی که به نحوی میتوانید به سکه طلا نیری دسترسی داشته باشید عبارتند از:

میدان هفت حوضمیدان هلال احمر میدان غدیر
خیابان آیتخیابان برادران صادقیخیابان هنگام
 خیابان گل برگ و یا همان جانبازانمیدان رسالت خیابان دماوند
خیابان شهید ثانیخیابان بختیاری و یا خیابان سامانخیابان سمنگان
خیابان گلستانخیابان دردشت خیابان فرجام
خیابان سراج خیابان دلاورانخیابان مدائن
 خیابان چمنخیابان جویبار

یعنی به طور مجموع منطقه نارمک دارای ۲۳ خیابان بوده و تعداد میدان های بزرگ آن به ۴ میدان می رسد .یکی دیگر از مناطق بسیار مهم و شناخته شده حتی در سطح جهانی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد که تغریبا نزدیک به یک قرن از ساخت آن می گذرد .وجود این دانشگاه در این منطقه ارزش آن را تا حدی بالا برده و سبب هر چه بیش تر شناخته شدن آن گشته است .

سکه طلای نیری در شرق تهران

سکه نیری، بورس بزرگ سکه طلا، بزرگترین مرجع خرید و فروش سکه بهار آزادی، سکه نیم بهار آزادی، ربع بهار آزادی، سکه های بانکی و سکه پارسیان دارای هولوگرام و جواز از اتحادیه طلافروشان تهران .در این مکان فروش طلا و سکه به همکاران محترم نیز ارائه میگردد.

بورس سکه طلای نیری در پاساژ ساعت میدان هفت حوض واقع می باشد که معمولا هر مغازه داری در آن اطراف می تواند محل دقیق این بورس بزرگ طلا را به شما نشان دهد .

دیدگاهی در مورد “سکه طلا نیری در محله هفت حوض و نارمک

  1. مینا زمانی گفت:

    سلام
    شما ارسال سکه در محل هم دارید؟
    البته نزدیک به هفت حوض و نارمک هستم

  2. محمود تاریخی گفت:

    با سلام
    ببخشید یک عدد سکه میخواستم برای مهریه
    قیمتش امروز دوم بهمن چنده؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *